Waardering over Querido, A.L., Psychiatriepraktijk Praktijk Querido - Hilversum op 20 december 2016

9.7
  • Dwangstoornissen

Zeer fijne, deskundige en betrokken zorg gehad van alle medewerkers van praktijk Querido. Afspraken werden altijd keurig nagekomen, fijne praktijkruimte waar je je zeer welkom voelt, maar vooral een behandeling die mij op meerdere vlakken zeer geholpen heeft. Dit in tegenstelling tot eerdere behandelingen bij andere GGZ-instellingen of psychologen. Bram is confronterend, maar eerlijk en heeft veel hart voor zijn cliënten. Zoek je iemand om alleen maar bij uit te huilen en te klagen, ga dan niet naar deze praktijk. Maar wil je je problemen onder ogen zien en hard werken aan verbetering, ga dan juist wel hier naar toe. Ik durf rustig te zeggen dat de behandeling bij Praktijk Querido mijn leven gered heeft en beveel deze praktijk bij iedereen van harte aan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Querido, A.L.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.