Psychiater Schol-Merckel, H.C.

Psychiater

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Schol-Merckel, H.C., Psychiatriepraktijk Mw. H.C. Schol-Merckel, psychiater - Santpoort-Zuid op 9 september 2019

Paniekstoornissen

Riëtte Schol is een ontzettend fijne psych. Vijftien jaar geleden kwam ik voor het eerst bij haar. Ik was eventjes de weg kwijt en binnen vier, vijf sessies had ik mijn leven weer op de rit. Het bleek dat ik mezelf volledig voorbij was gerend - was mezelf als het ware kwijtgeraakt en Riët hielp me mezelf weer terug te vinden. Op een heel prettige no-nonsense manier. Misschien dat ik dat wel het prettigst vind aan Riët: snel, doortastend maar wel empatisch. Ook later, toen er een aantal dingen misgingen in mijn leven kon ik gelukkig direct bij Riët terecht. En opnieuw bracht ze me precies wat ik nodig had. Niet verwonderlijk dat ik iedereen die in nood is aanraad: steek je licht eens op bij Riët.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Schol-Merckel, H.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.