Psychiater Stuve, W.

Psychiater

Er zijn 3 waarderingen Waarderen

Waardering over Stuve, W., Ziekenhuis Amphia Ziekenhuis, locatie Langendijk - Breda op 30 maart 2016

Specialisme

Interne geneeskunde

Meermalen heb ik op interne geneeskunde en andere afdelingen in het Amphia gelegen. Omdat ik naast mijn fysieke klachten, o.a. een hartaandoening en artrose ook psychiatrische klachten heb, is het beleid in het Amphia ziekenhuis dat een psychiater ook een gesprek met je heeft. Liefst wil psychiater de heer Stuve dit doen op de meerpersoonskamer waar alle andere patiënten mee kunnen luisteren. Gelukkig had ik steeds mantelzorgers bij mij (want naar mij wordt niet geluisterd) die bij de heer Stuve hebben kunnen doordrukken (ja doordrukken) dat we ergens anders een gesprek kunnen hebben. Tijdens zo een gesprek kom ik ook niet aan het woord, de heer Stuve heeft zijn oordeel reeds gemaakt. Het is altijd dat ik per direct ontslagen moet worden. De laatste keer was ik aan het overgeven, zat ik in een rolstoel vanwege spoierzwakte en kon ik slecht zien. desondanks was ik genzen en kon ik meteen naar huis. Ondanks dat vanuit de GGZ die mij behandeld al meer dan 10! x contact is gezocht en gekregen met de heer Stuve blijft hij het beter weten, en mij steeds te vroeg ontslaan en dan mijn gedrag benoemen als manipuleren. Even voor de duidelijkheid ik heb autisme. mensen met een persoonlijkheidsstoornis staan nogal eens bekend dat ze manipuleren (of het nu waar is of niet), maar mensen met autisme kunnen dit niet eens. Gevolg is dat ik mij afgewezen voel en direct na een opname in het Amphia opgenomen wordt bij de GGZ omdat ik met dit gedrag van psychiater de heer Stuve niet om kan gaan. Overigens heb ik ook al meer dan eens het aanbod gekregen om op de PAAZ opgenomen te worden, terwijl ik notabene toen nog aan het zuurstof lag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stuve, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.