Psychiater Verpoort-Douw, J.M.

Psychiater

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Verpoort-Douw, J.M., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk voor ISTDP - Bergen op Zoom op 25 mei 2018

Angststoornissen

Ik heb Jozé Verpoort ervaren als heel deskundig. Ze creëert een veilige omgeving waarin je je gevoel en gedachten kan uitspreken. Ze luistert goed en is heel meelevend. Ze is enorm scherp waardoor ze de patronen in je gedrag opmerkt en je erop wijst. Ik heb jaren therapie gehad zonder "echt" het gewenste resultaat, maar na de intensieve begeleiding en therapie (istdp) ben ik ver van mijn klachten af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Verpoort-Douw, J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.