Waardering over Waarde, J.A. van, Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 26 november 2018

9.7
  • Depressie

Na een reeks depressies enkele jaren geleden, helaas na heel veel ellende op allerlei vlakken, weer  augustus depressie met pseudohallucinaties. Ik liep vast met de medicatie nortrilen uit het verleden en nieuwe medicatie voor andere aandoeningen. Mijn huisarts weigerde te bellen met een regionale psychiater en vertelde keer op keer geen invloed op de wachtlijsten te hebben. Zelf arts np, heb ik deze huisarts de verwijsbrief naar het Rijnstate zowat gedicteerd, en werd ik na enkele dagen gebeld . Dr de Waarde had mijn brief onderschept en ik kon binnen enkele dagen terecht en eindelijk werd er een beleid gemaakt en kon ik binnen 2 dagen ,na een telefoontje van Dr de Waarde, terecht bij pro persona,bij mijn oude arts van de crisisdienst. En dit 2 maanden na het overlijden van mijn partner. Eindelijk aktie, professioneel, ietwat zakelijk maar dat was ook even nodig. Ik was een chaos. Medicatie werd in overleg aangepast, nortilen spiegel bepaald  en inmiddels, 1 week verder, voel ik me beter. Ik was ten einde raad, met suicidale uitgewerkte plannen, maar klim nu uit het dal. Toparts. Ik ontving zelf ook de brief over dit consult.

Reactie van/namens Rijnstate

Beste meneer/mevouw,

Hartelijk dank voor uw waardering op deze site. We schrikken van uw aangrijpende verhaal. Gelukkig lezen we ook dat het nu weer wat beter met u gaat. We geven uw compliment door aan dokter Van Waarde en wensen u alle goeds voor de toekomst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Communicatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waarde, J.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.