Psychiater Waarde, J.A. van

Psychiater

Geslacht
Man
Er zijn 8 waarderingen Waarderen

Waardering over Waarde, J.A. van, Ziekenhuis Rijnstate Arnhem - Arnhem op 23 oktober 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Specialisme

Psychiatrie

Psychiater van Waarde behandelde onze moeder met forse psychiatrische problemen, waarbij de oorzaak lang onduidelijk bleef. Keer op keer werd er zeer zorgvuldig en nauwkeurig gezocht naar de juiste diagnose en behandeling.Als familie hadden wij zeer geregeld overleg met dr van Waarde waarvoor hij uitgebreid de tijd nam om de lijnen te verhelderen en de vragen te beantwoorden. Zelfs met 7 kinderen en al hun vragen.Hij gaf ons hoop en vertrouwen, en het heeft geresulteerd in een zich steeds verder ontwikkelende lijn van herstel en gezondheid van onze moeder, waarvoor wij hem zeer erkentelijk en dankbaar zijn.

Reactie van/namens Rijnstate

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat er een positieve lijn is in het herstel van uw moeder. We zullen het compliment voor dokter Van Waarde aan hem doorgeven.

Hartelijke groet,
Afdeling Communicatie
Rijnstate

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Waarde, J.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.