Psychiater Wechem, H.A. van

Psychiater

Waardering over Wechem, H.A. van, Psychiatriepraktijk Psychiatriepraktijk Van Wechem - Amsterdam op 30 oktober 2017

De door de heer van Wechem gehanteerde Bonding therapie is een bijzondere ervaring geweest die mij enorm heeft geholpen. Ik had niet meer gedacht dat ik nog zo sterk geholpen kon worden met een therapie. Het heeft mij heel veel gegeven, dichter bij mezelf gebracht, oude trauma's hanteerbaar gemaakt en de grip op mijn leven enorm versterkt.De stap in deze - groeps- therapie is een grote maar de wijze waarop hij door de heer van Wechem wordt gehanteerd is zo zorgvuldig, zo subtiel en met zo veel aandacht voor wat er met je gebeurt dat wanneer hij dit aanraad ik iedereen aanraad de stap te nemen. De veiligheid die hij creëert is heel bijzonder. Daardoor heeft het groepsproces een helende werking die heel bijzonder is. Het heeft mij enorm geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wechem, H.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.