Psychiater Wechem, H.A. van

Psychiater

Waardering over Wechem, H.A. van, Psychiatriepraktijk Psychiatriepraktijk Van Wechem - Amsterdam op 10 mei 2019

Burn-out

In april heb ik een periode van bijna een jaar therapie bij Hans van Wechem afgesloten. De therapie bestond uit 1 op 1 gesprekken en de wekelijke bondingsessie. Uiteraard heb ik alles zelf gedaan maar de geweldig professionele en menselijke ondersteuning van Hans waren heel erg waardevol. Zijn bijzondere benadering in de 1 op 1 sessies alsook in de bonding hebben er voor gezord dat ik, na een periode van overspannen zijn, goed ben doorgekomen en ik weer helemaal gezond kan functioneren. Ik ben Hans erg erkentelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wechem, H.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.