Psychiater Wechem, H.A. van

Psychiater

Waardering over Wechem, H.A. van, Psychiatriepraktijk Psychiatriepraktijk Van Wechem - Amsterdam op 1 januari 2016

Psychische problemen

Vanaf het eerste gesprek met Hans voelde het goed. Door zijn betrokkenheid, inzicht en kennis voelde ik me begrepen en was er vertrouwen. Eerst in de individuele gesprekken en al snel daarnaast in de bonding workshops. In de bonding heb ikzelf (met hulp van een bondingsmaatje) heel vroege verwarrende gevoelens uit mijn jeugd kunnen onderzoeken en een (nieuwe) plek en naam gegeven. Door de zorgvuldige en professionele (bege-)leiding van Hans heb ik me veilig en gesteund gevoeld bij dit proces. Ook in de groep en bij de andere deelnemers van de groep. De bijzondere plek in de 4711 eau de cologne fabriek draagt ook bij; de ruimte klopt met zijn nieuwe functie. Ik ben dankbaar en heb nu meer vertrouwen in mijzelf en de toekomst.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Wechem, H.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.