Psychiater Ziel, A.J. van der

Psychiater

Waardering over Ziel, A.J. van der, Psychiatriepraktijk Praktijk voor psychiatrie en psychotherapie Van der Ziel - Assen op 24 oktober 2018

Ik heb het gespreksverslag van Dhr. van der Ziel opgevraagd bij mijn huisarts.Onbegrijpelijk hoe hij een aantal feiten die ik verteld heb volledig verkeerd in zijn gespreksverslag heeft opgenomen. Ik snap niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen. Het verschil is groot, het zijn cruciale verschillen.Hij heeft een diagnose gesteld en geschreven dat ik het niet eens ben met deze diagnose terwijl hij de diagnose niet met mij gedeeld heeft. Met deze diagnose over mijn persoonlijkheid heeft hij de plank volledig misgeslagen, onbegrijpelijk hoe hij dat heeft kunnen bedenken. Vrienden en familie snappen er ook helemaal niets van. Hij heeft tijdens het gesprek niets gedaan met mijn hulpvraag die ik van te voren gestuurd heb.Ik hoop echt dat zijn bovengenoemde grove fouten alleen bij mij zijn voor gekomen, maar dat zou wel heel toevallig zijn. Hij heeft de beste bedoelingen om mensen te helpen, maar mijn advies is om echt een andere psychiater te zoeken die wel hoort en opschrijft wat er gezegd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ziel, A.J. van der? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.