Waardering over Aarntzen, G.H.M., GGZ Indigo in Arnhem, locatie Wagnerlaan - Arnhem op 8 maart 2019

9.5
  • Angststoornissen

Ik voel mij erg goed geholpen!  Het aanbod kon op mij als individu worden afgestemd. Dit gebeurde altijd in overleg en voelde mij hier in gehoord. Deze persoonlijke benadering voelde zeer prettig en zorgde er voor dat ik mij snel vertrouwd voelde bij Geeske. Omdat er veel aandacht was voor mijn persoonlijke situatie, kon mijn partner een aantal keren betrokken worden. In de gesprekken kreeg ik veel handvatten om  thuis mee te oefenen, wat ik ook gedaan heb. Geeske is een rustige gesprekspartner met een luisterend oor, ze stelt de goede vragen en verliest  het doel van de behandeling niet uit het oog. Ik ben zeer tevreden en voel mij een heel stuk lekkerder in mijn vel.

Bent u of werkt u voor Aarntzen, G.H.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.