Waardering over Al, M.H.C.M., GGZ Pro Persona Connect in Nijmegen, locatie Nijmeegsebaan - Nijmegen op 17 juli 2018

9.2

Afgelopen tijd heb ik psycholoog Al wekelijks gezien. Zij heeft mij altijd vriendelijk en professioneel benaderd, was aandachtig en stelde de goede vragen. Ook gaf ze mij de ruimte voor eigen invulling en ideeën. Daarnaast heb ik het gevoel gekregen dat wij dit traject samen hebben gedaan, wat als waardevol ervaren is. Dankzij deze ervaring heb ik leren vertouwen op mijzelf, ben ik meer in balans en heb ik de focus meer op de positieve dingen kunnen leggen.

Reactie van/namens Psycholoog Al, M.H.C.M. - Nijmegen

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat u de moeite genomen heeft een waardering achter te laten voor Al! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,
Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Al, M.H.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.