Waardering over Al, M.H.C.M., GGZ Pro Persona Connect in Nijmegen, locatie Nijmeegsebaan - Nijmegen op 23 april 2019

9.5
  • Dwangstoornissen

Fijn dat met een stuk of 8 gesprekken, het probleen waar je al vele jaren mee loopt ineens veel minder erg is. Ze laat je zien hoe je er mee moet om gaan en hoe je op een andere manier kan gaan denken, waardoor je uit die sleur en strijd met jezelf raakt. Dit levert echt veel op en laat je veel meer genieten van het leven en met andere dingen bezig zijn. Ik zou het iedereen aanraden!

Reactie van/namens Psycholoog Al, M.H.C.M. - Nijmegen

Beste heer/mevrouw,

Dank voor uw positieve waardering! Daar zijn wij natuurlijk erg blij mee. Heeft u nog tips of opmerkingen rondom onze zorg, laat het ons gerust weten. Stuur hiervoor een mail naar post@indigoservice.org. Zo kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,

Ernst de Jong
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Al, M.H.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.