Waardering over Al, M.H.C.M., GGZ Indigo in Nijmegen, locatie St. Annastraat - Nijmegen op 20 december 2017

9.3
  • Angststoornissen

Mevrouw Al is iemand die goed naar je luistert. We hebben samen gekeken naar welke behandeling het beste bij mij past en waar ik mij het beste bij voel. Het is iemand die prettig in de omgang is en bij mij de juiste snaar heeft geraakt.

Reactie van/namens Psycholoog Al, M.H.C.M. - Nijmegen

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie waardering! We sturen uw reactie door naar uw behandelaar, mevrouw Al. Fijn dat jullie samen hebben gekeken naar welke behandeling het beste past en waar u zich het beste bij voelt. Mocht u nog opmerkingen of tips hebben ten behoeve van onze zorgverlening, dan horen we dit graag. U kunt ons hiervoor mailen: post@indigoservice.org of bellen: 088 463 44 66. Op deze manier kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,
Arne van Buel
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Al, M.H.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.