Waardering over Al, M.H.C.M., GGZ Indigo in Nijmegen, locatie St. Annastraat - Nijmegen op 17 oktober 2017

• Persoonlijkheidsstoornissen

Mevrouw Al luistert aandachtig, stelt gerichte vragen en is erg geduldig tijdens de gesprekken. Ze heeft een erg sympathieke en kalme houding, waardoor ze je direct op je gemak laat voelen vanaf de kennismaking. Ik kan haar niet anders beoordelen dan met een welverdiende 10.

Reactie van/namens Psycholoog Al, M.H.C.M. - Nijmegen

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw openhartige reactie en mooie waardering! Fijn dat u samen met Mevr. Al een goede manier hebt gevonden om uw psychische klachten aan te pakken. Wij zijn erg blij met deze welverdiende 10. We sturen uw reactie naar haar door. Mocht u nog tips hebben ter verbetering van onze zorg, dan horen we dit graag. U kunt ons hiervoor bellen: 088 463 44 66 of mailen post@indigoservice.org

Hartelijke groet,
Arne van Buel
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Al, M.H.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.