Waardering over Al, M.H.C.M., GGZ Indigo in Nijmegen, locatie St. Annastraat - Nijmegen op 6 december 2017

• Angststoornissen

Mevrouw Al luistert goed, (ver)oordeelt nooit en ze komt met simpele en effectieve oplossingen die je vaak makkelijk in het dagelijks leven kan toepassen.

Reactie van/namens Psycholoog Al, M.H.C.M. - Nijmegen

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie waardering! We sturen uw reactie door naar uw behandelaar, mevrouw Al. Wat fijn om terug te horen dat u simpele en toch effectieve oplossingen heeft gekregen die makkelijk in het dagelijkse leven toepasbaar zijn. Mocht u nog opmerkingen of tips hebben ten behoeve van onze zorgverlening, dan horen we dit graag. U kunt ons hiervoor mailen: post@indigoservice.org of bellen: 088 463 44 66. Op deze manier kunnen wij onze zorg blijven verbeteren.

Hartelijke groet,
Arne van Buel
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Al, M.H.C.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.