Waardering over Arnhem, J.A. van, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk van Arnhem - Laren op 18 december 2018

9.7
  • Psychische problemen

Ik waardeer haar oprechte  betrokkenheid bij mijn situatie in het bijzonder. Zij is zéér deskundig en geeft goede feedback. Ze luistert aandachtig en ik voel me serieus genomen. En dat laatste is zó ontzettend belangrijk. Ik wilde in eerste instantie helemaal geen hulp van een psycholoog; ik was van mening dat ik mijn sores zelf wel zou kunnen oplossen. Niets is minder waar; het is goed dat je je verhaal soms kwijt kan aan iemand die objectief naar je situatie kan kijken. En er moet een klik zijn tussen jou en je hulpverlener. Dat is heel erg belangrijk. Ik kan deze psycholoog zeker aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Arnhem, J.A. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.