Waardering over Aziz, K.B.H., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Verbind in Context - Rotterdam op 12 december 2019

9.7

Ik heb de behandeling als zeer tevreden ervaren. Ik heb het gevoel gehad dat er naar mij geluisterd word en dat ik er ook met mijn gevoelens mag zijn. Wat ik fijn vond aan de behandelaar was de echtheid, mevrouw Aziz heeft zich ook open gesteld, emotioneel opgesteld en persoonlijke ervaringen gedeeld wat de vertrouwensband tussen ons versterkte. Ik had het gevoel dat ik de ruimte kreeg als iets mij teveel werd en dat ik mij ook emotioneel mocht/kon uiten bij mevrouw Aziz. In de gezinstherapie bleef zij neutraal hoewel ik dat soms lastig vond, maar dat wel haar taak is. Desondanks wist zij mij te activeren en ben ik uiterst tevreden met de behandeling.

Reactie van/namens Psycholoog Aziz, K.B.H. - Rotterdam

Heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen uw ervaring te delen!

Hartelijk dank

Kurdistan aziz

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aziz, K.B.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.