Waardering over Aziz, K.B.H., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Verbind in Context - Rotterdam op 15 november 2019

7.8
  • Angststoornissen

Ik heb de gesprekken als prettig en laagdrempelig ervaren. Ik voelde mij op mijn gemak en ik kreeg de ruimte om uit te leggen waar ik mee zat. De aanpak was vaak erg hands on. Met name op het vermijden van bepaald gedrag. Ik merk dat ik hier profijt van heb gehad en dat ik nu ook, na afloop, met regelmaat nog steeds teruggrijp op dezelfde principes. Aan de andere kant heb ik het idee dat er bij mij een onderliggende laag (persoonlijkheid / denkfouten) die we wat minder hebben aangepakt. Wellicht dat dat we hier wat meer op hadden moeten inzoomen. Als laatste vond ik het soms lastig om de structuur in de behandeling als geheel te begrijpen. Zeker tegen het eind van de sessies had ik soms een beetje het idee dat we zweefden. Dit kwam mede doordat het relatief rustig was in mijn persoonlijke sfeer waardoor er minder gespreksonderwerpen waren. Desondanks ben ik erg blij dat ik de hulp van K.Aziz heb mogen ontvangen. Dit heeft mij zeker weer een stap verder geholpen.

Reactie van/namens Psycholoog Aziz, K.B.H. - Rotterdam

Beste,

Hartelijk dank dat u de tijd hreft genomen om een zorgvuldige review achter te laten en ook wat feedback! Ik zal het meenemen.
Ik hoop dat eventuele vervolg je de volgende stappen/tools aanreikt!
Hartelijke groeten
Kurdistan aziz

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aziz, K.B.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.