Waardering over Bal-Segers, L.E.B., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Acta Nova - Ophemert op 4 oktober 2013

8.8

Nadat ik met een Burn-out thuis kwam te zitten, en na de eerste weken de ergste stom in mijn hoofd was gaan liggen, ben ik door gestuurd naar Leontine. Ik had behoefte te leren begrijpen waar ik nou de verkeerde afslag had genomen en ver over mijn grenzen was gegaan, waardoor ik een soort stuurloos schip was geworden. Ik wilde graag tools om dit in de toekomst te voorkomen.En die heeft ze me zeker gegeven, en op zijn tijd een spiegel voor gehouden. Wat ze me heeft geleerd is waar mijn trickers liggen, en dat het niet erg is om die zo nu en dan tegen te komen, zolang je ze maar signaleert, zodat je kunt bij sturen. Ik ben weer op de juiste weg, maar mocht ik hem weer kwijt raken, zal ik Leontine zeker weer bellen!

Bent u of werkt u voor Bal-Segers, L.E.B.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.