Waardering over Bal-Segers, L.E.B., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Acta Nova - Ophemert op 8 maart 2012

9.3

Ruim 2 jaar geleden is het nu dat ik mij aangemeld heb bij mevrouw Bal-Segers. Zij heeft mij in een zeer moelijke periode in mijn leven goed begeleid, door de juiste vragen te stellen. Daardoor is het mij gelukt veel zaken op een rijtje te krijgen. Ook is het zinvol hier aan te geven dat ik uit een niet-westerse cultuur kom, maar dit heeft absoluut geen belemmeringen gegeven in de behandeling. Zij heeft een open houding en is professioneel en respectvol. Door visuele ondersteuning; noteren en schrijven op papier heeft zij mij inzicht gegeven in de patronen. Hierdoor heb ik deze patronen kunnen aanpakken en doorbreken. Ook door praktische voorbeelden uit het dagelijkse leven heeft zij mij inzicht gegeven in de/mijn mogelijkheden. Zij heeft mij alles stapje voor stapje aan laten pakken, waardoor ik ver ben gekomen in mijn ontwikkeling. Als u vastgelopen bent in uw leven of anderzins hulp wil, raad ik u haar dan ook ten zeerste aan. Zij denkt met u mee en helpt u op een proffesionele manier naar een bevredigend resultaat.

Bent u of werkt u voor Bal-Segers, L.E.B.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.