Waardering over Bal-Segers, L.E.B., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Acta Nova - Ophemert op 18 januari 2012

8.3

Toen ik mij afgelopen herfst bij mevrouw Bal aanmeldde, was het een verademing dat er ruimte was voor mijn verhaal, zonder dat ik het gevoel kreeg dat ik "zielig" was. Door de kritische vragen hielp zij mij de situatie vanuit verschillende hoeken te bekijken en te plaatsen. Hierbij hield zij rekening met mijn achtergrond en levensovertuiging, wat een veilige omgeving maakte waarin ik eerlijk en open kon zijn. Hierdoor ontstond een wederzijds respect om op elkaar te reageren. Door de praktische handreikingen die zij deed en dit visueel maakte op een (schrijf)bord, kon ik hier in het dagelijksleven mee aan de slag en inzicht krijgen in de situaties en hier een weg in vinden. Het maken van een afspraak is wat lastig, in de zin dat mevrouw Bal een wachtlijst had, het wachten was het uiteindelijk waard!

Bent u of werkt u voor Bal-Segers, L.E.B.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.