Psycholoog Belfor, D.B.

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn 19 waarderingen Waarderen

Waardering over Belfor, D.B., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk GZ-psycholoog Haarlem - Haarlem op 23 september 2021

Depressie

Danielle is een fijn persoon en makkelijk in de omgang. Ze luister goed naar je problemen en helpt je om de achtergrond en oplossingsrichting voor je problemen te duiden. Verder is ze goed bereikbaar en heeft ze mij bij een noodsituatie meteen geholpen om de juiste hulp te krijgen. Ik ben blij dat ik bij haar terecht ben gekomen aangezien ik eerder wat minder goede ervaringen had opgedaan met hulpverlening. Ik heb het gevoel dat ik echt progressie heb geboekt bij Danielle en heb het behandelingstraject naar volle tevredenheid bij haar afgesloten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Belfor, D.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.