Waardering over Beltman, M.W., GGZ Mindfit, Basis GGZ, Kring Zutphen - Zutphen op 2 oktober 2018

• Angststoornissen

Ik kwam als een angstig haasje binnen .Met een enorme rugzak.Vanaf dag 1 gaf Matthijs mij het gevoel dat ik gehoord werd.Niets was gek of raar.Ik ben erg diep gegaan flink door het stof. Matthijs heeft altijd de tijd genomen om naar mij te luisteren. Hierbij gaf hij mij handvatten waar ik misschien de rest van mijn leven iets aan zal hebben.EMDR verliep goed , ik durfde mij open te stellen.Ik heb het gevoel dat ik na jaren lang in gevecht te zijn geweest , " de wereld weer aan kan"Ik ben van angstig haasje mijn eigen ik weer tegen gekomen.Matthijs is een rustig persoon die " oog "  heeft voor de problematiek van zijn cliënt. Ik ben blij maar vooral dankbaar dat hij mij behandeld heeft.Matthijs Beltman is een aanwinst voor Mindfit.1000 maal Dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Beltman, M.W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.