Waardering over Berg, C.L. van den, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Genesis GGZ - Mirjam de Boer - Schagen op 15 november 2019

8.8

Mijn ervaring met Ien was erg goed. Ze heeft mij laten zien en geleerd dat het handig is om op een andere manier naar mijn situatie te kijken. (bijvoorbeeld een verduidelijking van het proces die ik moet aangaan) Ook kan Ien erg goed luisteren, en merk ook dat ze zich makkelijk op mijn niveau (een jonger iemand) qua communicatie kon aanpassen alsof ik gewoon met een vriend of vriendin aan het praten was maar op een erg professionele manier. Ik heb geen enkel moment het gevoel gehad dat ze me niet probeerde te helpen of onprofessioneel behandeld werd. Lang vehaal kort, Ien is een erg aardige vrouw die goed is in het gene wat ze doet!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Berg, C.L. van den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.