Waardering over Bloemberg, S.J.E.H., GGZ Mindfit, Basis GGZ, Kring Deventer West - Deventer op 22 november 2012

9.2

Ik ben via de huisarts doorverwezen naar Silvia met paniek klachten. Hier had ik al enige tijd last van en kwam thuis te zitten. Bij de eerste afspraak, die voor mij heel prettig verliep, hebben we samen gekozen voor cognitieve gedragstherapie. Silvia was voor mij heel doortastend en duidelijk, spreekt mij aan! Ik ben zelf redelijk analytisch (toch gevoelig) en zij heeft mij, gedoseerd, een aantal prima modellen aangereikt om mijn gevoel en gedachten hanteerbaar te maken. Uiteraard met het nodige huiswerk, niet eenvoudig maar instrumenteel. Als ondersteuning heb ik op advies delen van mindfulness gebruikt en doe ik nog steeds. Ik ben volledig van de paniek af en voel me uitstekend geholpen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bloemberg, S.J.E.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.