Waardering over Bolten, A., GGZ Mentaal Beter - IJmuiden - IJmuiden op 12 augustus 2015

• Angststoornissen

Ik ben al bij zoveel hulpverleners geweest voor mijn klachten maar die nam ik zelf niet zo serieus totdat ik bij Anna Bolten kwam. Zij is recht voor de raap, draait nergens omheen, zegt wat nodig is en dan is het aan jou of je dat doet. Anna's aanpak zorgde ervoor dat ik wel de dingen ging doen die ik moest doen. Anna is zo eerlijk over alles dat het mij gerust stelde om ook alles te kunnen zeggen wat ik wilde. Vond het nooit vervelend om naar haar toe te moeten gaan was altijd weer helemaal opgeladen toen ik weg ging. Al met al een top wijfie!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Bolten, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.