Waardering over Boot, M.J., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk voor Psychologie en Boeddhisme - Nieuwegein op 7 december 2018

• Posttraumatische stressstoornissen

Ik heb M.J. Boot ervaren als een warme, liefdevolle en begripvolle psycholoog die mij als een herder op mijn pad heeft begeleid in het verwerken van mijn trauma('s). Door haar ben ik een stuk verder gekomen in mijn proces, waarbij laag voor laag werd afgepeld, de diepte in naar mezelf, naar mijn blueprint. Ik ben veel meer over mezelf te weten gekomen waardoor ik beter begrijp welke copingsmechanismen ik heb en waarom ik ze heb. Ik kan het een plek (gaan) geven en ik ben het ook al deels een plek gaan geven. Ook kan ik met dit zelfinzicht leren anders om te gaan met externe factoren die mij raken en van slag kunnen maken. M.J. Boot heeft mij een voedingsbodem meegegeven om verder te kunnen komen i.p.v. elke keer vast te lopen door mijn patronen. Ik wil graag verder en dat kan nu.

Bent u of werkt u voor Boot, M.J.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.