Psycholoog Buitenhuis, E.F.C.

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Buitenhuis, E.F.C., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk Respons - Schiedam op 11 maart 2017

Ik ben bij Eva in behandeling geweest voor trauma's. Eva heeft mij hier heel erg bij geholpen. Ik heb nu eigenlijk helemaal geen last meer van deze trauma's. Ze heeft me hier op verschillende manieren bij geholpen: met EMDR-sessies, gesprekken, oefeningen en voor mijn lichamelijke klachten verwees ze me door naar een fysiotherapeut. Door haar grote hoeveelheid kennis over verschillende onderwerpen wist ze precies wat voor mij zou werken, elk probleem vereiste namelijk een aparte aanpak. Ik heb dit als zeer professioneel en bekwaam ervaren! Verder neemt Eva geen blad voor de mond. Ze durft confronterend te zijn waar dat nodig is. Dat vond ik af en toe best even slikken, maar dit heeft me uiteindelijk juist verder gebracht. Ik was niet op zoek naar iemand die me alleen maar naar de mond praatte, want daar leer je uiteindelijk minder van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Buitenhuis, E.F.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.