Psycholoog Daniels, E.M.J.

Psycholoog

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Daniels, E.M.J., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk Van Kind tot Ouder - Haarlem op 16 juli 2017

Onze dochter (net 7jr geworden) is kort geleden in behandeling geweest bij Evie. Ze vond het erg leuk om naar Evie te gaan en ze heeft er veel aan gehad. Evie is erg prettig in de omgang en wist onze dochter meteen goed op haar gemak te stellen. Evie heeft een professionele werkhouding, ze komt afspraken na, geeft goede informatie en reageert adequaat op onze vragen. Ze komt goed voorbereid naar een gesprek. Ze heeft goed geholpen in de schoolsituatie. Wij geven haar een hoge beoordeling omdat we haar professioneel/inhoudelijk goed vinden én dat ze net even dat extra stapje zet, ze doet meer dan je zou verwachten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Daniels, E.M.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.