Waardering over Daniels, E.M.J., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk Van Kind tot Ouder - Haarlem op 30 augustus 2016

9.5
  • Depressie

Op 15 jarige leeftijd ben ik in behandeling gegaan. Ik heb lang in therapie gezeten, omdat ik vaak weer terug viel in mijn oude gewoontes. Evie heeft mij goed geholpen en veel geduld gehad ik heb ongeveer 2 jaar in therapie gezeten. De hulp die mij aangeboden werd heeft mij ontzettend geholpen. De dingen die ik nu al heb bereikt had ik alleen toen de tijd van kunnen dromen. Ik ben Evie ontzettend dankbaar en heb mijn dromen kunnen verwezenlijken ik heb geen moeite meer met de depressie en kan gewoon weer goed eten. Ik ben dankbaar voor de goed behandelingen en het geduld dat Evie had.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Daniels, E.M.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.