Psycholoog Deelstra, H.J.

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Deelstra, H.J., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk De Kleine Praktijk Emst - Emst op 12 december 2021

Hierbij wil ik een beoordeling afgeven over mw Heleen Deelstra van de kleine praktijk te Emst. Ik liep vast met dingen, waar ik niet goed verder mee kwam. Een bekende maakte mij attent op heleen.. Verwijzing huisarts gevraagd en op de wacht lijst gekomen. In de tussenliggende tijd kon ik al rekenen op vragenlijst en hulp . Ik moest niet gewoon wachten maar werd al serieus genomen en mijn problematiek was vast een beetje bekend.. prettige voorbereiding dus. De wachtlijst viel erg mee. Eenmaal begonnen kon ik mijn hulpverleningshouding snel los laten. Ik was gewoon mens. Erg prettig. Heleen is m.i professioneel, punctueel, let op lichaamstaal vraagt op juiste momenten door. Is menselijk maar blijft professioneel. Je wordt echt gezien en er wordt niks afgeraffeld. Ik ben stom verbaasd over het effect.. ik heb 30 jaar problemen vast gehouden en kon er in soms 1 of max 2 sessies gewoon over heen stappen. Ik heb 10 sessies gehad en zie weer met vertrouwen de toekomst tegemoet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Deelstra, H.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.