Waardering over Fehling, K.A.M., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Brainchange - Dordrecht op 20 januari 2015

• Angststoornissen

Als gevolg van het traject na longkanker ( bestralingen, chemotherapie en lobectomie ) ontstonden er enorme continue angststoornissen. Ik was uitsluitend bezig met doodgaan en vergat te leven, hoewel de behandeling goed aangeslagen was en ik inmiddels diverse scans "kankervrij" was verklaard. Als ik in de spiegel keek deed ik dit niet om te zien of mijn haar goed zat maar of ik niemand zag die dood ging enz. Ik besefte dat ik ondanks mijn positieve instelling en realiteitszin niet in staat was dit probleem alleen op te lossen. Ik ging op zoek naar een psycholoog om mij een zetje te geven in de goede richting. Als realist en cijfertjes man wilde ik niet "zweverig" geholpen worden en heb dit in de eerste sessie duidelijk aangegeven. Karin van Brainchange heeft vervolgens in zeer korte tijd mij kunnen helpen het normale leven weer op te pakken zonder het constante getob welk mijn energie volledig opslurpte. Hoewel longkanker een gevaarlijke ziekte is met vrij grote kans op recidive kan ik nu 10 maanden na de operatie zeggen dat ik weer leef en geniet van alle dingen in het leven

Bent u of werkt u voor Fehling, K.A.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.