Waardering over Fehling, K.A.M., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Brainchange - Dordrecht op 18 april 2014

8.8

Twee jaar geleden kreeg ik ineens last van paniekaanvallen en ik kon eigenlijk meteen bij Karin terecht. Ze luisterde goed naar me en gaf me adviezen waar ik echt iets mee kon. Na 5 sessies voelde ik me een heel stuk beter en kon ik de wereld weer aan! Af en toe ga ik nog bij haar terug voor een extra duwtje in de rug en vind het altijd hele fijne gesprekken. Ook geen lange wachttijden, soms kan ik al de volgende dag terecht ! Niet te zwaar en ze begint ook niet over je verleden, probeert de problemen van nú op te lossen. Geweldige vrouw !

Bent u of werkt u voor Fehling, K.A.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.