Waardering over Fehling, K.A.M., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Brainchange - Dordrecht op 6 november 2013

8.3

What you see is what you get! Karin is een fijne vrouw die ook flexibel is als het gaat om afspraken maken. Ze luistert goed naar je en komt met handige tips die je direct kan toepassen op je werk en privé. Ze is direct en hartelijk. Ze wind er geen doekjes om maar dat is precies wat iemand zoals ik nodig heb. In het begin durfde ik niet voor mijzelf op te komen en was ik sneller agressief dan assertief. Zij heeft mij na een aantal behandelingen geholpen om voor mijzelf op te komen en assertiever te zijn. De regel die ik altijd zal onthouden "if you obey all the rules, there's no time to have fun'. Je moet regels kunnen laten varen om plezier te hebben en dat doe ik!

Bent u of werkt u voor Fehling, K.A.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.