Psycholoog Franssen, Z.M.J.

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er zijn 14 waarderingen Waarderen

Waardering over Franssen, Z.M.J., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Tot en met Z - Utrecht op 13 mei 2020

Een veilige en vertrouwde omgeving waarin je jezelf helemaal kan laten zien, ontstaat natuurlijk alleen als er een klik is met de behandelaar, dat is voor een deel persoonlijk. Het andere deel onstaat doordat er met oprechte toewijding wordt gewerkt, met interesse actief en voelend wordt geluisterd en doorgevraagd. Dat heb ik hier helemaal ervaren. Er wordt vanuit passie en liefde gewerkt. Heerlijk dat er geen checklist of protocol wordt afgewerkt, nadat het 'probleem' in een hokje is gevangen. Zo eenduidig zwartwit is het leven niet en de oplossing dus ook niet. Dat wordt begrepen, soms zelfs voordat ik het zelf begrijp. Ook al ben ik nog lang niet 'klaar' met sleutelen aan mezelf, toch alvast een positief bericht om anderen ook aan te raden het inzicht in jezelf te verrijken en in positieve zin te veranderen! Heel tevreden, ik ben zeer goed geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Franssen, Z.M.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.