Psycholoog Groot, K.I. de

Psycholoog

Er zijn 15 waarderingen Waarderen

23 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psy-image, praktijk voor psychologie en coaching - Nieuwegein

16 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

ik was erg tevreden omdat ik mij op een veilige plek voelde, waar ik mijn verhaal kwijt kon en op een rustige persoonlijke manier kon praten

17 december 2021 - Geplaatst door de redactie

Karina is een zeer deskundige en fijne psycholoog. Ze is niet alleen bezig met het proces, maar is er ook voor je als persoon. Ze gaf me praktische handvatten mbt mijn hulpvraag en voelde steeds goed...

23 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

De aanpak en wijze van werken hebben mij veel inzichten gegeven en rust gebracht. Daarnaast heb ik fijne en goede handvaten gekregen om als bepaalde situaties die zich voordoen deze te kunnen...

2 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

rustgevend, meelevenden vooral doeltreffend!

21 november 2020 - Geplaatst door de redactie

Karina luistert goed, maar belicht vooral ook interessante punten en stelt goede vragen.

30 september 2020 - Geplaatst door de redactie

Door de vriendelijke, rustige en professionele persoonlijkheid en aanpak van Karina voelde ik me onmiddellijk gerustgesteld en kon ik alles bespreekbaar maken. Karina is erin geslaagd om me vanuit...

9.7

1 juli 2020 - Geplaatst door de redactie

Karina is heel goed in haar vak. Haar benadering is professioneel en tegelijkertijd persoonlijk waardoor ze op de juiste afstand blijft maar ook erg betrokken is. Ze heeft mij heel goed geholpen bij...

27 januari 2020 - Geplaatst door de redactie

Voor de begeleiding in de burn-out, gaf ze praktische handvatten om zelfonderzoek te doen en daardoor andere houding aan te nemen. Dit hielp mij enorm.

9.7

26 juli 2019 - Geplaatst door de redactie

Bij Karina voelde ik mij op mijn gemak, omdat ik mijzelf kon zijn en niet in een vakje werd gestopt. Dit heeft mij enorm geholpen.Hartelijk dank Karina!

20 juli 2019 - Geplaatst door de redactie

Karina, leert je op een juiste manier naar jezelf te kijken en te luisteren. Ik heb de gesprekken met haar als zeer prettig ervaren.

13 juli 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik was op zoek naar iemand die EMDR kon toepassen en tegelijkertijd kennis had van HB De praktijk heeft uitgewezen dat Ik hiervoor bij Karina inderdaad op de juiste plek was en ik ben nog steeds...

13 mei 2019 - Geplaatst door de redactie

Karina is een behandelaar die op prettige wijze in staat is mensen met een bijzonder hoor IQ efficient te behandelen.

3 maart 2019 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel blij dat ik de stap naar Karina heb gezet. In een rustige sfeer is alles bespreekbaar en kreeg ik stap voor stap meer zelfinzicht, op een manier dat ik er ook echt iets mee kon. Karina is...

9.2

30 oktober 2018 - Geplaatst door de redactie

Karina heeft een hoop kennis en was in staat mij op mijn gemak te stellen. Door goed te zoeken naar de grondoorzaken van mijn problemen en daar passende oefeningen en modellen op toe te passen ben ik...

29 oktober 2018 - Geplaatst door de redactie

Voor het eerst bij een psycholoog geweest die vanaf de eerste afspraak helder is over voorwaarden, afspraken en het te doorlopen proces. Weet door goed luisteren de juiste vragen te stellen waarmee...

2 augustus 2018 - Geplaatst door de redactie

Karina is een zeer kundig specialist met veel inlevingsvermogen maar weet op de juiste momenten ook de vraagstelling zo om te buigen dat je dingen vanuit een ander oogpunt gaat bekijken/beoordelen....

21 april 2018 - Geplaatst door de redactie

Erg goede informatie op de website, in haar blogs en in het bijbehorende werkboek. Karina is een bescheiden, maar zeer kordate, nuchter relativerende vrouw die je behoorlijk inzicht weet te geven wat...

9.3

4 april 2018 - Geplaatst door de redactie

Op een zeer deskundige wijze heeft de therapeut mij inzicht gegeven in mijn klachten en de oorzaken daarvan. Dit heeft geleid tot verdieping en fors herstel.

9.3

21 december 2017 - Geplaatst door de redactie

Mijn bezoek bij Karina heb ik als zeer prettig ervaren. Voor mij heeft dit vooral te maken met het feit dat er ruimte was voor hoofd en hart en ik praktisch aan de slag moest. Door het aanbieden van...

3 november 2017 - Geplaatst door de redactie

Karina is erg professioneel en weet snel de onderliggende problemen boven tafel te krijgen. Scherp en behulpzaam.

8.5