Waardering over Hartog, H.M. den, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Neuron Hersenletselpraktijk - Zeist op 4 november 2020

• N.v.t.

• Hersenschudding

Het revalidatie programma is gebaseerd op de nieuwste inzichten van behandeling bij hersenschudding. Mevr. De Hartog legt de wetenschappelijke achtergrond uit van het programma dat zij vervolgens toegespitst heeft op mijn persoonlijkheid, wensen en grenzen. Stap voor stap is zij met mij mijgelopen. Haar basishouding: luisteren, serieus nemen, vragen stellen, afremmen of gas geven is volstrekt natuurlijk zodat ik heel vertrouwd op haar kompas aan mijn herstel kon werken. De nieuwe inzichten rondom revalidatie na hersenschudding - herstel kan lang duren maar er hoeft geen chrinische beperking te ontstaan- waren een eyeopener en ik ben ontzettend blij dat ik in contact kwam met deze praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hartog, H.M. den? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.