Psycholoog Huijs-van de Veerdonk, S.H.A.

Psycholoog

Geslacht
Vrouw
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Huijs-van de Veerdonk, S.H.A., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psychologie Praktijk Huijs - Venlo op 29 juli 2018

Door verhuizing naar een andere woonplaats was ik helaas genoodzaakt bij mevrouw Huijs- van de Veerdonk met de sessies te stoppen.Bij iedere sessie was ze goed voorbereid. Gezien de vragen ook die zij tijdens de sessie stelde heb ik haar luisterend oor erg gewaardeerd. Ik heb goede ervaringen met psychologe mevrouw S. Huijs- van de Veerdonk en zou haar zeker aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Huijs-van de Veerdonk, S.H.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.