Waardering over Jaarsveld, A.L.G. van, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk PHHaastrecht, locatie Oudewater - Oudewater op 23 augustus 2013

9.3

Ik ben meer dan tevreden over de manier waarop ik door Astrid ben geholpen. Ze weet snel de vinger op de zere plek te leggen, waardoor je snel inzicht krijgt en met behulp van de aangereikte adviezen verder kunt. Vanaf het eerste contact met het secretariaat voel je je welkom. Wat ik erg prettig vind is de schriftelijke mail bevestiging van de afspraken die je maakt en van de reminder een paar dagen voorafgaande aan de geplande afspraak. Kortom: ik zou iedereen die wat hulp kan gebruiken aanraden naar Astrid te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jaarsveld, A.L.G. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.