Waardering over Koevoet, B., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psychologiepraktijk Koevoet - Tilburg op 8 maart 2013

8.2

Toen wij voor het eerst kennis maakten was het even onwennig. Het is een man (had liever, althans toen, een vrouw en hij was jonger dan ik verwacht had. Bij een psycholoog dacht ik altijd aan oudere mensen (tussen 45-65jaar . Maar we hebben hem uitgekozen op de informatie op internet die mij erg aansprak. Nu na +/- 12 behandelingen zijn wij zeer over hem te spreken. Hij weet duidelijk wat hij doet, kundig en toch gewoon menselijk. Weet goed te doseren en handvatten te geven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koevoet, B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.