Psycholoog Kok-van Eekelen, M.J.A.R.

Psycholoog

Waardering over Kok-van Eekelen, M.J.A.R., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Mentaal Beter - Praktijk voor Kinder- en Jeugdpsychologie, Praktijk Woerden - Woerden op 22 oktober 2018

Posttraumatische stressstoornissen

Mevrouw Kok heeft mij en daarmee de mensen om mij heen zeer goed geholpen in de behandeling van ptss na een trauma. Ze luistert heel goed, vult niets in en stelt je gerust. Bij haar voelde ik mij direct in goede handen. Mevrouw Kok straalt rust en kennis uit. Ik kon gaan geloven in een goed herstel dankzij het vertrouwen dat zij uitstraalt en het vertrouwen dat ik in haar handelen had.

Reactie van/namens Psycholoog Kok-van Eekelen, M.J.A.R. - Woerden

Beste heer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite heeft gedaan voor het schrijven van prachtige beoordeling! Fijn dat u bij onze collega de behandelingen zo positief heeft ervaren. Wij wensen u nog heel veel gezondheid en geluk toe!

Met hartelijke groet,
Mentaal Beter

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kok-van Eekelen, M.J.A.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.