Psycholoog Kouteren, T.C.C. van

Psycholoog

141 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Vidiem, praktijk voor psychologische behandeling op locatie - Terneuzen

26 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Er werd echt naar me geluisterd en in begrijpelijke taal uitgelegd .

8.8

24 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Ze hebben mij veel handreikingen en tip grgev3n in de brhandelperiode

23 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Ben zeer professioneel geholpen met theo hele goede gesprekken gehad na redelijk lang ziekte ik hele goede handvatten ontvangen heb om verder te kunnen .

23 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Theo heeft mij op een hele professionele en menselijke manier handvaten gegeven waar ik enorm veel aan gehad heb

8.7

20 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik heb heel veel aan onze gesprekken gehad, soms met simpele voorbeelden waarvan ik dacht wat moet ik er mee.. De meeste dingen gebruik ik nog steeds dagelijks, maar ik ben nog niet helemaal waar ik...

19 september 2022 - Geplaatst door de redactie

De zorgverlener ga mij het vertrouwen en het gevoel dat er echt naar mij werd geluisterd en niet alleen via een boekje zaken afkruist maar echt luisterde en daarop reageerde en adviseerde.

8.2

18 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Samen behandeling besproken Behandeling werd ook aangepast aan de behoefte op dat moment

9.7

23 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Behandeling was goed. Uitleg heel helder en met goede voorbeelden om het mij duidelijk te maken

7.3

22 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Een hele aardige rustige man met zeer veel kennis.

21 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Ben altijd prettig geholpen met een luisterend oor en oplossingsgericht.

21 november 2021 - Geplaatst door de redactie

luisterend oor en ik voelde me thuis bij de zorgverlener

7.2

21 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben enorm tevreden over Theo. Hij weet dingen zo goed te verwoorden en zet je goed aan het denken. De mentale hulpmiddelen die hij gebruikt kun je zo goed toepassen in het dagelijks leven. Ik ben...

12 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Er was meteen een klik met deze man. Hij luistert goed, praat rustig en duidelijk. Wat hij wil overbrengen, wordt in begrijpelijke bewoordingen gezegd en ook nog eens met (voor)beelden ondersteund.

9.4

15 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Dhr.van Kouteren is een zeer bekwame en goede psycholoog. Hij heeft mij de handvaten gegeven ,met veel geduld en aandacht herhaald ,om te accepteren dat mijn gezondheid is zoals het nu is. Zijn...

7 september 2021 - Geplaatst door de redactie

De “samenwerking” verliep heel goed. Er werd goed naar mij geluisterd. De sfeer was fijn, wat maakte dat ik alles kon bespreken.

9.3

7 augustus 2021 - Geplaatst door de redactie

Er werd goed geluisterd naar mijn vragen, waar ik tegen op zag en waar ik misschien nog begeleiding nodig had. Als iets niet werkte werd er meer in detail gegaan en vanuit een andere hoek gekeken.

14 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben heel erg blij dat ik na jaren lang lopen bij een andere psycholoog dat ik bij deze psycholoog na de eerste dag al het gevoel had dat hij me echt begreep en me een luisterend oor bied en...

8.9

8 juli 2021 - Geplaatst door de redactie

ik voelde me veilig en niet belemmerd in wat ik wilde delen, werden duidelijke voorbeelden verteld, zodat ik echt wel wist wat er bedoeld werd.

9.1

29 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Er wordt goed geluisterd naar de patiënt en gekeken naar de best mogelijke behandeling. Hierbij werd intern overgestapt naar een andere zorgverlener die het beste bij de patiënt paste waardoor deze...

8.6

27 juni 2021 - Geplaatst door de redactie

Fijne communicatie en goede tips meegekregen waar ik ook na mijn behandeling veel aan heb.