Psycholoog Kouteren, T.C.C. van

Psycholoog

34 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Vidiem, praktijk voor psychologische behandeling op locatie - Terneuzen

23 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Behandeling was goed. Uitleg heel helder en met goede voorbeelden om het mij duidelijk te maken

7.3

22 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Een hele aardige rustige man met zeer veel kennis.

21 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Ben altijd prettig geholpen met een luisterend oor en oplossingsgericht.

21 november 2021 - Geplaatst door de redactie

luisterend oor en ik voelde me thuis bij de zorgverlener

7.2

21 november 2021 - Geplaatst door de redactie

Ik ben enorm tevreden over Theo. Hij weet dingen zo goed te verwoorden en zet je goed aan het denken. De mentale hulpmiddelen die hij gebruikt kun je zo goed toepassen in het dagelijks leven. Ik ben...

15 oktober 2021 - Geplaatst door de redactie

Dhr.van Kouteren is een zeer bekwame en goede psycholoog. Hij heeft mij de handvaten gegeven ,met veel geduld en aandacht herhaald ,om te accepteren dat mijn gezondheid is zoals het nu is. Zijn...

8 mei 2021 - Geplaatst door de redactie

Tijdens mijn therapie voelde ik mij altijd gehoord en werden er altijd naar oplossingen gezocht. het heeft mij persoonlijk veel goeds gedaan.

9.3

28 april 2021 - Geplaatst door de redactie

Het tot een afspraak komen heeft een tijdje geduurd; reden onbekend. Hij luistert goed naar mijn verhaal en reageert m.i. goed hierop in eenvoudige bewoordingen. Komt op mij gemoedelijk, rustig en...

8.6

8 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Uitstekende behandeling, prettig in omgang

8.5

8 maart 2021 - Geplaatst door de redactie

Zeer goede begeleiding en een goede klik met de zorgaanbieder! Daarom zeer tevreden en dat verdiend een 10!

22 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

heb cognitieve gedragstherapie gekregen van T van Kouteren dit is een toegankelijk begripvol persoon, kan goed luisteren, stelt je op je gemak, heeft humor en komt met goede voorbeelden. contact ging...

12 januari 2021 - Geplaatst door de redactie

Ben zeer tevreden.Alleen op mijn computer vidio dat vond ik moeilijk.Maar kon niet anders wegens corona.Blijft langer hangen als we contact hadden aan Huis.Raad het iedereen aan.Psycholoog Men Theo...

7.7

9 december 2020 - Geplaatst door de redactie

Hele fijne ervaring met psycholoog T.C.C van Kouteren. De behandeling verliep heel goed omdat het op een manier ging die bij mij past! Een hele fijne empathische man!

18 september 2020 - Geplaatst door de redactie

Luistert goed naar je, probeert met voorbeelden situaties te schetsen

11 augustus 2020 - Geplaatst door de redactie

De hulpvraag is goed overgekomen en het aanbod was passend! Het uitgangspunt dat de hulp niet langer hoeft te duren dan noodzakelijk is gerealiseerd en spreekt aan. Het contact was functioneel en...

30 mei 2020 - Geplaatst door de redactie

Na mijn beroerte raakte ik in een depressie en zag het leven niet meer zitten. Het dal waar ik in raakte was te diep om er zelfstandig nog uit te komen. Het leven had voor mij weinig betekenis meer....

9.7

25 september 2019 - Geplaatst door de redactie

Behandelaar was stipt en toonde zich als een betrouwbaar persoon.

8.7

26 mei 2019 - Geplaatst door de redactie

Veel aan Theo gehad, hij heeft ons er helemaal bovenop geholpen

8.8