Waardering over Krimpen, J.M. van, GGZ Indigo in Tiel, locatie Siependaallaan - Tiel op 16 november 2016

• Dwangstoornissen

Tijdens het intake gesprek is duidelijk uitgelegd uit welke twee soorten behandelingen ik kon kiezen. Doordat Jelle mij hierin erg betrok en ik zelf een keuze kon maken, zorgde dit al voor een goede start van de verdere behandeling.Jelle is een prettige psycholoog die rustig en professioneel is. Hij is respectvol en laat je in je waarde. Jelle heeft mij op een positieve manier gestimuleerd om de exposure oefeningen uit te voeren. Hij heeft mij voldoende handvatten en vertrouwen gegeven om verder te gaan.

Reactie van/namens Psycholoog Krimpen, J.M. van - Tiel

geplaatst op 17 november 2016

Beste heer/mevrouw,
Dank voor uw openhartige reactie en mooie waardering! Fijn dat u samen met Jelle een goede manier hebt gevonden om uw psychische klachten aan te pakken. We sturen uw reactie naar hem door. Mocht u nog tips hebben ter verbetering van onze zorg, dan horen we dit graag van u. U kunt ons hiervoor bellen: 088 463 44 66 of mailen post@indigoservice.org
Hartelijke groet,
Indigo Service Organisatie
www.indigo.nl

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Krimpen, J.M. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.