Psycholoog Kruijf, P. de

Psycholoog

6 resultaten voor je selectie:

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Psychologenpraktijk De Kruijf, locatie Breda - Breda

25 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Peter heeft me goed geholpen hoe ik alles aan moest pakken , en luisterde goed naar mijn verhaal .

11 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Peter heeft me erg geholpen. Door veel te luisteren, te sturen en inzicht te geven is er een omkeer gekomen in mijn leven. Bewustwording en leren omgaan met bepaalde zaken. Het ware fijne sessies...

5 juli 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Peter is een goede luisteraar. Geeft mij inzichten terug om de komende periode mee te werken. Hij heeft mij zicht gegeven op een aantal strenge kanten van mijzelf. Depressie is voorbij maar ik blijf...

22 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Peter heeft me op een vlotte, positieve en prettige manier vernieuwde inzichten gegeven, en me op die manier geholpen bij mijn 'vastloper'.

4 januari 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Dr Peter de Kruijf is laagdrempelig, dekundig, respectvol en prettig in de omgang en heeft mij uitstekend geholpen en mij de regie gelaten wat ik erg heb gewaardeerd.

28 mei 2016 - Goedgekeurd door de redactie

heb een heel slecht jaar gehad met veel klachten. Maar door met peter te praten toch inzicht in de situatie gekregen. Ben daar ook erg dankbaar voor. Van de week voor de laatste keer geweest, het is...

8.2
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 11 waarderingen.