Waardering over Leeuwen, L.C. van, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk voor Eerstelijnspsychologie Lage Zwaluwe - Lage Zwaluwe op 4 augustus 2018

• Psychische problemen

Bij het maken van de eerste afspraak werd er gelijk al duidelijkheid gegeven wat betreft de wachtlijst en kreeg ik alle informatie toegestuurd. Gelukkig kon ik vrij snel terecht,erg belangrijk als je niet goed in je vel zit toch? Tijdens het intake gesprek was er gelijk een klik en voelde ik dat mijn probleem ook voor haar duidelijk was. Na elke behandeling voelde ik mijzelf uitgeput maar daarna merkte ik ook dat ik met stappen vooruit ging. Ik heb weer geleerd om anders te denken, beter voor mijzelf te zorgen en op te komen. Toen ik vond dat ik klaar was met de behandelingen omdat ik weer lekker in mijn vel zat was dat ook gelijk oké.  Dit voelde voor mij erg fijn niet verplicht om alle behandelingen te moeten doorlopen maar te horen krijgen dat als het nodig mocht zijn je altijd weer langs mocht komen. Ook nog een belangrijk puntje voor mij de huiselijke sfeer, het mooie uitzicht dat stukken beter aanvoelt als zo'n saai kantoorpand.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leeuwen, L.C. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.