Waardering over Leeuwen, L.C. van, Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk voor Eerstelijnspsychologie Lage Zwaluwe - Lage Zwaluwe op 11 juni 2015

• Depressie

Lydie is een vrouw waar je jezelf snel op je gemak voelt. Ik ben ruim 1,5 jaar bij haar in behandeling geweest voor mijn burn-out en depressie. Lydie heeft mij in die periode veel handvatten gegeven die zeer goed in de praktijk zijn toe te passen. Ook heeft zij een frisse en nuchtere kijk op de dingen in het leven, en heb ik weer leren te relativeren.Ik ben intensief bezig geweest met mijn herstel en Lydie heeft mij daar heel goed in begeleidt; tijdens de behandeling heeft Lydie mij ook doorverwezen naar tijdelijke therapie die op dat moment veel baat hadden bij mijn situatie; psychosomatische therapeut en een training mindfulness.Lydie bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Leeuwen, L.C. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.