Waardering over Levy, J., Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Praktijk Zuid - Arnhem op 19 augustus 2013

8.2

Ik heb een aantal sessie bij Joost Levy gehad en en daar zeer tevreden over. Hij heeft mij geholpen om mijn onderliggende hulpvraag goed in kaart te brengen en heeft mij in de sessies inizcht gegeven door een mooie mix van zelf ontdekken - theorie - reflectie - uitproberen in de praktijk. Ik vind hem ijzonder professioneel, hij stelt vragen die je aan het denken zetten en brengt ook samen met je blinde vlekken in kaart. Zijn inzicht en ervaring met systeem en organisatie in cominatie met persoonlijk werk heb ik zeer waardevol gevonden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Levy, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.