Psycholoog Ling, J.T.

Psycholoog

Er zijn 135 waarderingen Waarderen

236 resultaten voor je selectie:

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Para-MedischCentrum-Lelystad, Psychologie - Lelystad

2 december 2021 - Goedgekeurd door de redactie

ik vind online praten toch niet zo prettig.

8.8

24 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Dhr. Ling biedt een goed luisterend oor, waarna hij met concrete adviezen komt. De adviezen worden waar nodig verduidelijkt met heldere voorbeelden. Het consult op afstand voelt niet als een consult...

9.5

18 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Er was een luisterend oor, ik kon mijn verhaal goed kwijt. Goede terugkoppeling met goede adviezen waaraan gewerkt kon worden. Al met al gaf het mij rust en weer zicht en vertrouwen in de toekomst.

2 november 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Heb veel kunnen praten en heb wel wat tips meegekregen, maar voelde wel dat we heel erg op de oppervlakte bleven. Loop nu bij een coach die een stuk doortastender is, mij meer inzichten geeft en...

6.8

22 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de behandeling die ik heb gehad. Er is goed naar mij geluisterd en ik kan nu beter met bepaalde situaties in het leven omgaan.

9.2

20 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Dr Ling geeft goede tips waarmee je als cliënt zelf aan de slag moet. Uiteindelijk moet je het als patient zelf voor elkaar zien te krijgen. Hij luistert naar de problemen en geeft passende feedback.

9.3

2 september 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik voelde me erg gewaardeerd en werd goed naar me geluisterd. Ik heb erg veel gehad aan alle tips en adviezen. Het heeft mij een beter beeld gegeven over hoe ik mijzelf naar voren kan brengen in alle...

23 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Uitstekende hulp, meerdere tools aanwezig om zelf mee aan de slag te kunnen. Kundige arts/psy

23 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Snelle en goede uitleg hoe zaken aan te pakken. Ondanks dat dit tegenwoordig digitaal gaat liep dit geweldig.

18 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

voelde me erkend en gehoord, heb duidelijke handvaten voor een betere omgang met mij zelf en de wereld. en een heldere vooruitzicht voor de toekomst.

9 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Praten, in gesprek gaan met een onafhankelijk partij werkt goed. Ook via de mail een sessie volgen is het nieuwe normaal en dat werkt prima, zeker een aanrader het bied veel mogelijkheden: geen...

29 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

geweldig snel en to the point, we kwamen gauw tot een doorgronding van mijn problemen.

19 juli 2021 - Goedgekeurd door de redactie

J.T. Ling is een fijn persoon, doortastend en goed luisteraar ook wanneer je iets niet benoemt merkt hij dit vrijwel direct. Weet de vinger op 'zere plek' te leggen. Hij gaf mij al in de eerste...

10 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Geen enkele behandeling (sessie) is hetzelfde en iedere keer leer je weer iets bij om jou te helpen bij het versnellen van het herstel. Het is jammer dat de behandeling nu al is afgerond, aangezien...

21 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Sinds een paar jaar weet ik dat ik hoog sensitief en een beelddenker ben. Ben bij Ling terecht gekomen voor mijn angststoornis. Voor mijn angstklachtklachten heb ik handvatten gekregen om daar mee om...

13 mei 2021 - Goedgekeurd door de redactie

In begin was ik wat huiverig over het videobellen. "Zou het wel de juiste impact kunnen hebben, het is minder persoonlijk". Maar dit idee was na de eerste sessie al tenietgedaan. Ik heb Ling als een...

8.8

24 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De gesprekken verliepen zeer prettig. De psycholoog is een kundig persoon en heeft zeer veel mensenkennis. Je voelt je snel op je gemak en dat opent direct de deur naar een goed en diepgaand gesprek.

23 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijk en informatie die passend is voor mijn problemen. Hulpvaardig bij vragen.

22 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel tevreden over de behandeling. De behandeling heeft mij goed geholpen, dit had ik niet verwacht. Er werd goed naar mij en mijn problemen geluisterd en waar mogelijk meteen een antwoord...

14 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

De heer Ling luistert heel goed naar je. Hij had al heel snel door waar bij mij de knelpunten liggen, wat mijn sterke punten, maar tevens mijn valkuilen zijn. De heer Ling is empathisch, praat op een...

• Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 135 waarderingen.